صفحه اصلیمشتری خدمات ,خوش آمدید.شما اینجا هستید: عضو گيري پيام رسان خدمات پس از فروش28/07/1397ورود به سیستم
کد خبر: 22تاریخ انتشار خبر: 16/05/1396 - 10:40تعداد بازدید: 2439

عضو گيري پيام رسان خدمات پس از فروش

پيام رسان تلگرام خدمات پس از فروش امرسان شروع به عضوگيري کرده است.

يکي از ابزارهايي که در سامانه 35711 به کار گرفته شده، استفاده از ظرفيت پيام رسانهاست.
در سامانه جامع 35711 درخواست نصب و تعمير مشتريان به صورت آنلاين ، پيامکي، تلگرامي و تلفني دريافت مي گردد و سپس بايد به روش هايي که در زير به آن اشاره خواهيم کرد، بين نمايندگان خدمات توزيع گردد تا آنها در جريان قرار گرفته و کار مشتري را انجام دهند.
يکي از روشها از طريق وب و در پرتال وب نماينده اطلاع رساني مي گردد.روش دوم اطلاع رساني خودکار پيامکي است و روش سوم اطلاع رساني از طريق تلگرام است.
براي عضويت در اين پيام رسان، فايل راهنمايي تهيه شده که در کانال تلگرامي امرسان سرويس (https://telegram.me/emersun35711) و همين سايت گنجانده شده است.
لطفا فايل راهنما را مطالعه و حتما عضو اين پيام رسان شويد.




نام:


آدرس پست الکترونیکی:


نظر: *
 





   
Powered By Sorooshan Co